pátek 31. května 2013

Elegantní prsten z korálků


Zdravííím,
přináším vám další DIY vychytávku :)
Sama jsem zatím vyrobila dva. Na ruce vypadají moc hezky a může vymýšlet různé barevné i velikostní kombinace - záleží jen na vaší fantazii a množství korálků.

Vyrobeno opět podle návodu z youtube, namluveno srozumitelnou angličtinou, ale pokud nebudete rozumět, není třeba panikařit, sledujete, co dělá.

POMŮCKY:
- 4 velké korálky
- 4 velké - ale menší - korálky
- 4 menší
- asi 30 malých (záleží na prstu, na kterém chcete prsten nosit)
- vlasec (cca 20 cm)
- pružný vlasec (cca 20 cm)
- nůžky

TIP
-> velikost nejmenších korálků volte tak, aby vám neprošly dírkou u největšího korálku - jsou umístěny vedle sebe a mohlo by vám to dělat neplechu - mluvím z vlastní zkušenosti
-> ve videu v 07:43 slečna začíná dělat "to, co se nasazuje na prst (nevim, jak to nazvat :D)", ale navléká stále na vlasec. Já jsem v tuto chvíli utáhla vlasec, zavázala na dva uzlíky a ustřihla. Vzala jsem pružný vlasec a protáhla ho korálkem - buď dalším toho stylu (což znamená tím fialovým, jako je na videu), nebo velkým - záleží, jak natočený na prstu se vám líbí více - srovnala jsem vlasec tak, abych měla oba konce stejně dlouhé a pokračovala v navlékání korálků, jako je na videu :)

V tomhle bodě, slečna na videu začíná navlíkat korálky pro prst. Já zavážu na dva, tři uzlíky a ustřihnu.

Vezmu pružný vlasec - asi 20 cm - a buď protáhnu velký korálkem,...

... v tom případě, pak na prstě bude takto.

Nebo vlasec protáhnu tímto korálkem a na prstě vypadá...

... takhle. Záleží prostě na vás, jak se vám natočený bude více líbit.






Věřím, že vše šlo jak má, vy máte z nového prstenu radost a unosíte ho :)
Těším se na reference a můžete se pochlubit i fotkama.
Hezký den,
L. 

Žádné komentáře:

Okomentovat