neděle 16. června 2013

DIY Srdce na krk


Vyrobení tohoto srdce mi zabralo asi hodinu a půl -asi čtyřikrát jsem začínala znova, ale můžu vám říct, že toho času nelituju. Jsem s ním totiž moc spojená a hrozně se mi líbí :)
A nepřipomíná vám to - alespoň kapku - něco? Modré "Srdce oceánu," které měla Rose? Né? Mě totiž jo :D.



POMŮCKY:
- vlasec
- nůžky
- kleště
- zapínání
- min 2 spojovací kroužky
- řetízek
- 38 korálků (pyramidy - lépe vytvoří tvar srdce než klasické kuličky)


1. Na vlasec - cca 40-50 cm - navlékneme 3 korálky, 4. protáhneme oba konce vlasce a stáhneme - dejte pozor ať jste na prostředku



2. Na ona konce navlékneme po jednom korálku, 3. opět protáhneme oba konce a utáhneme



3. Nejprve budeme pracovat na pravé straně:
- navlékneme 4 korálky a protáhneme způsobem, který je vyznačený na fotce níže



- když jsme protáhli, navlékneme další dva korálky a protáhneme - 1. z těch čtyřech, co jsme navlékali v předchozím kroku (vrchem) a 4. (spodem) - viz. níže



4. To samé opakujeme i na levé straně





5. Teď přichází na řadu utáhnutí a "dodání" pevnosti - každý konec vlasce protáhneme krajními korálky až budou oba konce zase v této fázi


6. Zavážeme a konce schováme, potom ustřihneme



7. Uděláme nové srdce, stejným postupem - tentokrát ale odměříme o něco delší vlasec, protože po zavázání, konce stříhat nebudeme!!

8. Když máme hotové obě srdce, otevřeme spojovací kroužek, protáhneme ho oky, které vzniky v horní části svázáním konců vlasce a zavřeme



9. Spojení dohromady - každý konec protáhneme krajními korálky - teď ale budeme střídat jedno srdce a druhé


10. Když se nám konce potkají, zavážeme, konce schováme a ustřihneme



11. Kroužkem, co jsme navlékli prve, protáhneme řetízek na jehož jeden konec pomocí dalšího spojovací kroužku připneme zapínání a na druhý konec - pokud máme hubený řetízek (jako jsem použila) - připevníme další spojovací kroužek pro zapnutí (můžeme i více pro případné nastavení délky)



12. A voilà, máme hotovo :) Povedlo se?



2 komentáře:

  1. Opravdu krásné, jsi šikula, to se ti moc povedlo :) Jestli chceš, koukni ke mně... http://its-my-life-monulenka.blogspot.cz/ právě probíhá i giveaway :)

    OdpovědětVymazat