neděle 2. června 2013

Krabička na drobnosti


Dlouho jsem nevěděla, kam s pinetkama. Pořád se mi někde povalovaly, měnily místo i umístění - jenže jednou jsem zapomněla, kam jsem je dala, pak byla mistička moc malá, nebo naopak velká. A včera jsem uviděla u jedné slečny na blogu tuto podomácku vyrobenou "mističku." (Nevim, jak tomu přesně říkat, na misku to není kulatý a na krabičku to nemá víčko.).


Každopádně, ať to použijete pro pinetky jako já, pro korálky, pro drobné, nebo pro cokoliv dalšího, výroba nezabere ani 5 minut a jediné co potřebujete, je čtvercový papír nebo čtvrtka.
Pozn.: Já jsem použila lesklou čtvrtku - vydrží déle, neprohýbá se a jen tak lehce se neprotrhne.


Přehneme na půlku.

A znovu na půlku.

Rozložíme zpátky na čtverec.

Všechny rohy ohneme směrem do středu.


Vezmeme jednu stranu a ohneme do středu.

I druhou.

Opět ohneme ke středu.


Rozložíme tak, jako je na obrázku.

Rohy stlačíme k sobě - obrázek - podle přehybů.

Zvedáme - vzniká třetí stěna krabičky , ohneme a horní trojúhelník vložíme na dno krabičky k předešlým  dvoum.


Postup opakujeme.

Tadáá!!
Je hotovo. Snadný, ne? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat