sobota 15. června 2013

Moje království





Dobře, sice jsem to v plánu neměla, ale rozhodla jsem se vám ukázat moje menší šperkové království. Něco vyrobeno, něco koupeno, ale všechno miluju :D
Je tu také pár věcí, které jsem dělala ještě než jsem založila blog, ale brzy budu potřebovat nový stojánek na náramky - a možná i na náušnice - takže až budu vyrábět, návod tu bude :) 

Nevím, nejspíš to znáte- pokud máte jako já úchylku v nakupování - obzvláště šperků a bot (u těch mám jistotu, že mi vždycky padnou, né jako oblečení. To vztekání, když se nemůžu nacpat do kalhot nebo nemůžu dopnout šaty, protože mám moc velký prsa, nesnášim a proto mám nejradši boty a tyhle drobnosti.) - ty věčný poznámky typu "co s tím jednou budeš dělat," "počkej, až se budeš stěhovat," "ty bys to měla prodávat ne nakupovat" atd atd. Ale "šperků" přece není nikdy dost, oni se na vás nikdy nebudou zlobit, nikdy na vás nebudou křičet, že jste udělali něco špatně a jsou tu vždycky pro vás, aby vás rozveselily. Proto si je kupujeme - nebo vyrábíme - jsou světlem našich tmavým dní, ne??












Žádné komentáře:

Okomentovat