neděle 2. června 2013

Náramek za 35$


Inspirace - z jednoho americkýho on-line obchodu se šperky. Stál 35$!! Docela pálka. Materiál mám, tak jsem si řekla, proč ho nezkusit. Sice nevypadá jako z Ameriky, ale co.
Původně to měl být dárek pro kamarádku k narozeninám - on to vlastně dárek stále je - ale líbil se mi tolik, že jsem si musela udělat ještě jeden pro sebe. 
Jak vidíte na původním výrobku, jednotlivé "pramínky" jsou okolo sebe omotané, já jsem pletla klasický copánek, záleží na vaší fantazii a taky na počtu "pramenů" - ovšem neni problém uplést copánek i z pěti pramenů.
Taky jsem nepoužila zakončovací korálek - v tu chvíli jsem ho neměla - tak jsem to vyřešila klasickými uzlíky a pružným vlascem. A i když to nevypadá tak dobře, uzlíky tam, díky velkým korálkům, ani nepoznáte :)

Takže hurá do toho.
POMŮCKY:
- malé korálky (množství záleží na počtu pramenů a mezer mezi barevnými většími korálky)
- barevné, větší korálky (množství a barvy pouze podle vaší fantazie)
- pružný vlasec
- nůžky


Odstřihneme asi 20 cm dlouhý vlasec, navlíkneme první korálek a pevně zavážeme.


Finální počet pramenů svážeme dohromady.


Pleteme copánek, motáme - cokoliv si zvolíte.

Svážeme pevně dohromady.

Oba konce zavážeme - pozor, abyste nesvázali překrouceně!!


A je to! :)
Doufám, že kamarádce udělá radost a vám taky.


Žádné komentáře:

Okomentovat