úterý 4. června 2013

Praktické přihrádky v krabici od bot


Doma jich mám hodně - jak krabic od bot, tak různých serepetiček, ale vždycky když jsem dala do krabic, smíchalo se to, zamotalo a vůbec v tom byl hroznej zmatek. Takže jsem jsem taky jednou použila to, čemu se řiká mozek, až mě napadly Vánoce.
A jak jsem se dostala od Vánoc k tomuhle? Jednoduše. Krabice s Vánočními ozdobami jsou rozděleny na přihrádky - jedna koule v jedné přihrádce - tak jsem si řekla, proč to taky takhle neudělat.

Jediné, co potřebujete:
- krabice od bot
- karton
- nůžky
- pravítko nebo metr (použila jsem krejčovský)


Změříme délku krabice..

.. i výšku

Rozměry zaneseme na karton

a odstřihneme.

Vložíme do krabice.

Teď změříme šířku krabice, výšku už známe.

Opět zaneseme rozměry na karton a odstřihneme.

Karton na délka krabice nastřihneme tam, kde chceme mít přihrádky (Já jsem nastřihla dvakrát, což znamená, že pak budu mít 6 přihrádek. Můžete ale také nastřihnout v polovině, takže pak budete mít 4 přihrádky.)

V polovině nastřihneme i karton ustřižený na délku krabice. Ten pak "nasadíme" do zástřihu kartonu,  který již máme v krabici.

Postup opakujeme.
Snad vám to pomohlo udělat alespoň drobný pořádek ve věcech :)

Žádné komentáře:

Okomentovat