pondělí 10. června 2013

DIY Prsten - kytka


 Zdravím a Vítejte u dalšího tutoriálu na prsten. Osobně musim říct, že tenhle se mi líbí daleko, daleko víc, jak ten předchozí. (I když možná je to tim, že jsem si konečně nakoupila korálky a mám z čeho vybírat :), ne jako předtím.)

Každopádně, opět tvořeno podle videa z youtube a opět snadné, vhodné i pro ty, kteří nemají moc zkušeností a s korálkováním teprve začínají.

Na výrobu není potřeba pomůcek, jediné, co možná budete déle shánět je dlouhý korálek s průvlekem v horní části.

POMŮCKY:
- 6 oválných korálků
- 6 4mm korálků
- rokajl
- vlasec
- nůžky
( - pružný vlasec)
Pružný vlasec jsem použila pro lepší navlékání na prst, ale nemusíte ho mít. Je to na vás. Jenom teda, pokud ho chcete použít, tak ve chvíli kdy začíná navlíkat korálky na "okolo-prstu," tak to ukončete, jiným korálkem protáhněte pružný vlasec a pokračujte podle videa.



VIDEO:


Líbil se mi tolik, že jsem hned musela vyzkoušet ještě jeden :) A myslím, že to nebude poslední, kombinací může být fůra.
Co myslíte, kterej je hezčí?



Žádné komentáře:

Okomentovat