úterý 18. června 2013

Vysoká škola

Takže, dneska jsem se dozvěděla, že mě přijali na Mezinárodní obchod na VŠE, což jsem samozřejmě byla nadšená, protože jsem se tam chtěla dostat, ale teď mi teprve začínají opravdové problémy.

Kamarádka, se kterou jsme plánovali, že tam půjdem spolu, budeme bydlet v Praze a všechno bude super, jde nakonec do Brna - nevyčítám jí to, to vubec ne, teď buď seženu dva lidi na společnej byt, nebo budu muset jít bydlet k prarodičům, což se mi, upřímně, vůbec, ale vůbec nechce. Na kolej mě jít nenechaj, protože "proč bys platila za kolej, když tady máš takový krásný místo pro studium." Ale copak to jde, bydlet s prarodičema? Jsou starostlivý, na každym rohu viděj nebezpečí, vrahy a násilníky. To bych nemohla ven ani na krok - byla bych omezená na škola - domů - škola- domů - ... Jenže já chci volnost. Konečně po 19 letech budu mít příležitost vyzkoušet si, jestli jsem schopná se postarat sama o sebe a nechci o to přijít.
No dobře, možná s tím zjišťováním samostatnosti to nebude tak horký, mám ráda když mi někdo uvaří oběd :D, ale uznejte, bydlet na vejšce u prarodičů? Blbost! Chci se bavit a ne se starat se o to, jestli domů dorazim včas. Chci se hádat se spolubydlícíma, ne s babičkou - toho jsem měla dost s bratrem a mámou, je čas se začít hádat s někym jiným než s rodinou :D

Je ještě asi brzo starat se o to, jak všechno vlastně v září bude, ale mám toho teď plnou hlavu. Zatím budu doufám z tu - pro mě - lepší variantu až budou všichni vědět výsledky přijímaček, uvidíme :)

Žádné komentáře:

Okomentovat