úterý 11. února 2014

Nová stará kabelka

Už rok se mi ve skříní válela kabelka, psaníčko. Ani už přesně nevím, kde jsem k němu přišla, mám pocit, že jsem ho vyhrabala někde u babičky ve skříni, to je ale celkem jedno. Říkala jsem si, že velikost je celkem ucházející, ale ta barva(!) - hnusná béžová a ještě k tomu taková ta, že bylo fakt na první pohled vidět, že se nejedná zrovna o nejmodernější kousek. A jelikož jsem neměla co dělat, napadlo mě podívat se na nějaké tipy na net a věděla jsem také, že když zapátrám někde ve svých pokladech, najdu temperky a k tomu štětce ještě z dob, kdy jsem chodila na výtvarku (ještě, že jsem taková, že mi je líto věci vyhazovat s odůvodněním,  že "to jistě ještě v budoucnu využiju.")
V našem sběru papíru jsem vyštrachala letáky jako podložku, mističku na vodu a dala jsem se do práce.



Pomůcky:
 - kabelka
 - temperky
 - štětec / štětce (tenčí na okraje)
 - mistička s vodou (doporučuji dvě, pro každou barvu)
 (- zbyly mi třpytky na  vlasy, tak jsem výslednou práci ještě nakonec postříkala zbytkem, ovšem uvidíme, jak dlouho to bude držet :))



Také vás předem upozorňuji, že schnutí může chvíli trvat a pokud budete dávat každou barvou dvě vrstvy, může se práce drobet protáhnout. 



 
- pokud jsem natírala jednu část, druhou jsem zakryla novinami, aby nedošlo k umazání




 - zatímco jsem čekala na zasychání černí plochy, barvu, kterou jsem se chystala nabarvit druhou část, jsem nanesla na tenký štěteček a vykreslila okraje





  - přes noc jsem nechala barvy zaschnout a ráno kabelku nastříkala třpytkami :)



Žádné komentáře:

Okomentovat